Friday, April 16, 2010

abangku sayang * happy befday !


HEy , BUDAK !
hepi b'day!takku sangke kau dah 17?sori ler tade hadiah,adikmu doakan semoge berbahagie di samping adik-beradik kw yang gile2 nie,smoge pnjang umur n d'murahkan rezeki!harap2 la t result SPM kw,bole jadikan ibu satu kebanggaan :) TERBAIK man ! hehhe (:
and tu pasal iman >pasal akuh ?
hey,bole tak na luahkan something kat sini ? sbb da takde tmpat lain nak terluahkan ,
hatiku tak SENANG eh!nak nangis,nak nagis ! huu )': xtaw knape ?
umm. .tak tau la mcam mane nak cakap kat sini sebab tak tau knape ?
hatiku,kalau la kw bole berkate2,mesti aku bahgie kan ?i mean,dapat bgtau kat blog knape hati aku tak senang !
da la kat sini tengah hujan ! terase dingin jew kan ?memang suasane hujan aku paling takot ! tpi aku suke men hujan *
exam suda berlalu n tak tau nak cakap ape lg !
ouh TAAAK ! knape otak aku niehhh lambat befungsi yehh ?


No comments:

Post a Comment