Thursday, May 13, 2010

friendship :D

KENAPE?
knape susa sgt nk pham cerita antare kite?err,sory to say,bukan maksod kite berdwer ea nak ptoskan persahabatan antare org tu n org niehh! sakit tauu tak haty bile tak tau cite betol2.tapela,maybe satu hari kebenaran tuhh akan dtg.skrg ni antre aku,kawan2 aku y slalu berdamping gn aku n Allah je yg tau ape niat kite sebenarrr kann?:D


ya Allah,tibe kan la hari kebenaran tuhh :D i'm waiting.


by the way,berdiam diri xkan dpat slesaikan msalah kawan,
takkan la pasal bende ni kite nak gado right? aku tau aku tak slalu cite gn kau n smpai kau slah fham niatt aku n capik sebenarr sbb aku ngok kau pun tak cm org y aku knal dulu!erghh,tapi aku masih tak faham gn situation betweenn kwan2 kite y smakin berubahh!
ouh,i hate this part:(

korang,ILY more than words okeyh?
yes,aku mngaku kalau dulu aku der wat jahat kat korg,perkataan maaf tu aku suarekan.and aku akan memaafkan org y ter-buatt or sgje buatt jahat kat akuuhh !

errr,so,this year is ketentuan sgale arah tuju kite untok mase y akan dtg.aku harap sgt kite dapat solve this problem in good waaaaaayyy :D sedihhh la seyy bile type nie,seriouss,aku sedihh giler bapakk(soft spoken,haha)la bile kite sume SEPARATE..

No comments:

Post a Comment