Sunday, May 9, 2010

hwaa )':takot gile vavvi la wey!tadi de orang ketok2 pagar uma aku.
maryam ckap :mcam org jabatan agme islam?huh,watpe dy ketok uma aku?bukanye ade jantan unn.rupenye,satu tangge aku niey dy ketok?p ta tau la blokk lain kn.nape?da la aku tinggal ber2 je gn mryam.sume kuar mrayap.takot tau tak>>>:(tak bukak pintu pun.top tlinge lari bilik ibu!hahhaaaha*sengal gilew aku nie,rase cam nak gelak je.mintak2 pasni dy tak ketookk agy,adoy cam pesalah je aku ni!hwahwaha







anyway tujuan utame ialah : nak cite sikett,smlam nenek datang!wee~eQha unn datang kedai abah for the first time !ehheee :D hepi gilee setelah 4bulan lbey tak ketemu,hahha.siap dapt present agy tu.wawa,HAPPY :)
nenek,hepi mama's day.hee *
zaty rindu nenek tuuuuu,kan nenek kan?akhirnye permintaan ku d'makbulkan.thank u!
nenek makin comel la,ily nenek!hee
hhhehhe (:

No comments:

Post a Comment