Monday, May 10, 2010

knape?aku tak faham gile pe maksod dy slame nie?hurgh,bende da terjadi baru aku tau?ape ni,napenapenape?tapi,akhirnye terluahkan ape bende y aku nak ckap slame ni?err,bodo nye aku,nape la da terhantuk baru nak tergadahhh :( tapi betulla kate org,kalau kite nak ngis jgn nangis berseorangan,nangis la bersme org yg dapt slesaikan msalah kite :D n hati aku pn bole la nak dikatekan 49.9% da tenang sbb aku da jumpe sahabat-sahabat y slalu ade kat sisi aku n dapat solve problems aku*thanks!aku syg korang2 tuhh!ye,aku mgaku ade part aku salah n aku tak tau nak betulkn kslahan aku sbb xde org nak bilangg.skarang sume da terjawab right?aku da faham yang mane kawan n yang mane lawan,yang mane cinte and y mane derita (:dan peringatan untuk manusie y brgelar kawan:hargailah persahabatan yg mungkin akan kekal lame kalau kite menjagenye dgn sbaik-baiknye :D






lega sikitt (:
siket jer,hee

No comments:

Post a Comment